Dostałem kolejną odpowiedź na moją interpelację (z odpowiednim załącznikiem z odpowiedniej jedynie słusznej strony www). Tym razem wzięli to pełną piersią na siebie:
Szanowny Panie,
W imieniu Spółki PKP Intercity serdecznie dziękuję za czas poświęcony na kontakt z nami. Bardzo cenimy opinie naszych Klientów, gdyż dają nam one możliwość doskonalenia poziomu obsługi Podróżnych. Dzięki uwagom takim jak te, skierowane do nas przez Pana, możemy stale wprowadzać zmiany na lepsze.
Pana uwagi zostały od razu przekazane do odpowiedniej jednostki administracyjnej w naszej Spółce, która na bieżąco weryfikuje i analizuje otrzymane zgłoszenia. Będziemy wdzięczni za wszystkie komentarze i propozycje usprawnień.
Z poważaniem,
Małgorzata Kaszczyk
Konsultant Infolinii PKP Intercity
Niestety nie mam pojęcia, która to ta odpowiednia jednostka i czy coś napiszą skoro pociąg ma obstrukcję...