Pani Dominika Smolińska-Bożek napisała
Dnia 16-10-2012 o godz. 15:08 <bok@orange.pl> napisał(a):
> Witam serdecznie,
>
> Uprzejmie wyjaśniam, że ponowna analiza wykazała poprawne działanie
> usługi Pakiet Internetowy Miesięczny. Zgodnie z Regulaminem oferty jest
> on aktywny przez 30 dni, a później zostaje wyłączony. Niewykorzystane
> środki przepadają.
>
> Na Pana numerze usługa uruchomiona została 21.08.2012 r., więc pula
> danych pozostała do wykorzystania do końca dnia 20.09.2012 r. (tj. do
> godz. 23:59). Na Pana koncie pula danych była ważna nawet dłużej, bo do
> godziny 02:32 dnia 21.09.2012 r. Natomiast Pan reklamuje środki pobrane
> później dnia 21.09.2012 r., zatem kilka godzin po poprawnym wyłączeniu
> pakietu.
>
> Wyjaśnienia przekazane w korespondencji z 21.09.2012 r. były zatem
> prawidłowe.
>
> Mimo, iż w przedmiotowej sprawie nie stwierdziliśmy uchybień po stronie
> naszej Spółki, mając na uwadze Naszą współpracę oraz Pana satysfakcję ze
> świadczonych usług dokonałam jednorazowego zwrotu. W dniu 16.10.2012 r.
> doładowałam na konto Pana numeru kwotę 10 zł., która została pobrana na
> transmisję danych w kwestionowanym czasie.
>
> Podkreślam, że ww. zwrot jest wyjątkowy i jednorazowy. Jeżeli w
> przyszłości zaistnieje podobna sytuacja, nie będziemy mogli odnieść się
> pozytywnie do zgłoszenia.
>
> Liczę, że zastosowane rozwiązanie okaże się satysfakcjonujące.
>
> Pozdrawiam
> Dominika Smolińska-Bożek
> Doradca ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
> PTK Centertel Sp. z o. o.
> tel.: *100, 510 100 100
Pan Stefan odpisał:
Jak widać nie rozumiemy się.
Ja nie potrzebuję jałmużny.
Z waszego systemu teleinformatycznego (numer 7095) otrzymałem informację, że
pakiet ważny jest do 21.09.12 roku.
Pierwszą otrzymałem 18.09.2012 o godzinie 11:56, o treści:
"Masz jeszcze 3 dni do konca waznosci 30-dniowego pakietu internetowego.
Pakiet zostanie wylaczony o 24.00 dnia 21.09.2012."
Druga wiadomość potwierdzająca ważność pakietu do 21.09.2012 została nadana już po incydencie,
21.09.2012 o godzinie 12.02.
Proszę sobie sprawdzić w waszym systemie.
Jak się to więc ma do twierdzenia, że pakiet został wyłączony poprawnie?
Miałem więc prawo mieć zaufanie do komunikatów ze strony operatora.
Błąd nastąpił wiec po stronie Orange, które albo:
1. Za wcześnie wyłączyło pakiet (twierdzicie że nie,)
2. Mylnie poinformowało klienta o jego ważności w dniu 21.09.2012, co spowodowało zaistniałą sytuację i moje usilne reklamacje.
Jakby nie patrzeć, wina leży po stronie operatora, a zasilanie konta środkami które podobno mi się nie należą czynią ze mnie osobę, które chce je wyłudzić i w zasadzie mi ubliża.
Żądam więc uznania reklamacji za zasadną, a środki proszę sobie zabrać, skoro nie są mi należne.
Proszę zrozumieć, że nie zależy mi na tych nędznych groszach, chodzi mi o zasadę, że trzeba brać odpowiedzialność za swoje czyny. Skoro moim obowiązkiem było doładowanie konta, to obowiązkiem operatora jest dotrzymywanie umów.
Reasumując - żądam uznania reklamacji i rekompensaty za niemożność korzystania z usług.
Sposób rekompensaty do wyboru operatora. Może być to wpłata na konto organizacji dobroczynnej, bo na środkach z waszej firmy już mi zupełnie nie zależy, po takim mnie potraktowaniu.
Jeżeli ten tryb reklamacji nie jest formalny, proszę mi wskazać drogę w jaki sposób mogę ją formalnie zgłosić.
Podpis czytelny